Solutii IT profesioniste adaptate la nevoile si bugetul firmelor mici si mijlocii.

Connsys poate fi departamentul tau IT.

  • Ecotic


Servicii incluse

Suport tehnic pentru utilizatori Suport tehnic pentru utilizatori

Rezolvam orice problema IT au angajatii tai. Raspundem la orice solicitare in mai putin de 10 minute. Interventii nelimitate.

 
Monitorizare proactiva 24/7 Monitorizare proactiva 24/7

Monitorizam toate sistemele tale si primim alerte inainte ca simptomele sa apara.

 
Raport lunar Raport lunar

Raport lunar unde gasim activitatea IT si cerinte, inventar software si hardware, achizitii si recomandari.

 
Administrare parc informatic Administrare parc informatic

Calculatoare, laptopuri, telefoane, imprimante, echipamente de retea, solutii software si servere. Le administram complet pe toate.

 
Sistem de gestiune al solicitarilor Sistem de gestiune al solicitarilor

Sistemul de ticketing-stalpul de rezistenta al activitatii noastre, ofera gestiune si transparenta totala.

 
Audit anual Audit anual

Este foarte important ca toata activitatea noastra, parolele de acces cat si orice schimbare in topologia retelei sa fie foarte bine documentate.

Mentenanta proactiva lunara Mentenanta proactiva lunara

Vizita lunara de mentenanta pentru optimizare si verificari prin care prevenim incidente.

 
 
Consultanta IT Consultanta IT

Ai o intrebare? Doresti un buget estimativ pentru anul urmator? Pentru asta oferim un account manager IT dedicat!

 

Suport tehnic pentru utilizatori

Prin externalizare IT practic noi rezolvam orice problema it au angajatii tai. Fie ca e vb de un email care nu a fost primit, un document word care nu se poate deschide, sau o intrebare legata de excel, echipa Connsys ofera suport tehnic nelimitat atat de la distanta cat si in locatie pentru toti angajatii tai. Raspundem la orice incident in mai putin de 10 minute.

Stim ca activitatea ta nu se termina la ora 18:00 si de asta oferim suport tehnic 24/7 inclusiv in sarbatorile legale pentru probleme critice. Unul dintre lucrurile cu care ne mandrim este satisfactia utilizatorilor pe care ii ajutam zilnic in activitatea lor. De altfel este chiar unul din lucrurile esentiale pe care le urmarim la Connsys.

Team thumbnails 

Administrarea parc informatic

Calculatoare,laptopuri,telefoane,imprimante,echipamente de retea, solutii software si servere. Le administram complet pe toate si oferim serviciile necesare astfel incat tu sa nu ai nici o grija. Cu interventii atat de la distanta cat si in locatie, nelimitat. Avand in vedere ca tarifam o suma lunara fixa per echipament, este atat in interesul nostru cat si al tau, ca noi sa ne facem treaba cat mai bine si tu sa nu ai probleme.

În colaborarea cu Connsys totul a decurs exact așa cum a fost planificat inițial, strategia și planul de implementare fiind respectate 100%. Au fost respectate atât timpul alocat cât și calitatea serviciilor, în limitele bugetului agreat. Sigura surpriză a fost una plăcută, mai exact descoperirea unui nou partener.

Laurentiu Giurescu, Manager IT, International Leasing

Team thumbnail

Mentenanta proactiva lunara

In fiecare luna, fie ca au fost probleme sau nu, echipa Connsys vine la sediul tau si verifica ca setarile sunt corecte pe toate calculatoarele si ca sunt optimizate pentru a functiona cat mai repede? Stim ca atat tu cat si restul clientilor Connsys au anumite setari preferentiale legate de activitatea pe care o desfasori, astfel avem proceduri de mentenanta diferite pentru fiecare client. Printre lucrurile pe care le verificam sunt setarile legate de securitate, back-up, functionalitate sau update.  

Team thumbnail

Apelam de mai bine de 3 ani la suportul tehnic oferit de catre Connsys. Orice solicitare este remediata rapid si eficient. Sistemul informatic a fost instalat de catre ei si ne permite sa ne derulam activitatea fara nici o intrerupere, un lucru esential in activitatea companiei noastre.

George Budurea, General Manager, BRP Energy Consulting

Află mai multe

Monitorizare proactiva 24/7

Credem intr-o abordare proactiva, nu reactiva, in care intervenim abia atunci cand problema este deja o urgenta. Acest lucru intodeauna iti blocheaza activitatea atat tie cat si noua.In acest sens monitorizam 24/7 toate echipamentele tale (de la statiile de lucru, la servere si echipamentele de retea, nivelul tonner-ului din imprimante sau latimea de banda alolcata de furnizorul tau de internet). Astfel, ne asiguram ca toate update-urile sunt la zi, ca serverele sunt perfect functionale iar ca atunci cand ceva nu merge bine, aflam imediat si putem remedia inainte sa devina o problema critica.

 

Team thumbnail

Sistem de gestiune al solicitarilor

Toata activitatea Connsys poate fi oricand verificata intr-un sistem foarte usor de folosit. Sistemul de ticketing sau sistemul de gestiune al solicitarilor si incidentelor. Practic, orice solicitare, problema, eroare sau cerere de achizitie ( trimise pe email sau telefonic de catre angajatii tai) deschide automat un ticket ( az) cu un numar unic. In acest sistem de gestiune gasim: utilizatorul si firma din care face parte, numele calculatorului, data si ora la care a fost deschis ticket-ul, prioritatea problemei, numele inginerului Connsys care se ocupa de ticket, timpul estimat de solutionare, etc. Toate aceste informatii ne pun la dispozitie un istoric usor de urmarit pentru fiecare echipament in parte.

Sistem gestiune 

Consultanta IT

Ai o intrebare? Doresti un buget estimativ pentru anul urmator? Crezi ca o anumita problema nu a fost rezolvata corect de echipa tehnica? Pentru asta ai un account manager dedicat, care te ajuta sa stabilesti strategia it sau rezolva orice problema care simti ca nu a fost intelesa corect de echipa tehnica. Disponibil 24/7 si renumerat direct proportional cu satisfactia ta.

Team thumbnail 

Echipa noastră primește cele mai bune sfaturi când vine vorba de IT și suntem ajutați rapid de fiecare dată când avem o problemă. Connsys gestionează complet parcul informatic și face parte din activitatea noastră zilnică, ca departament IT. Acest lucru îmi confirmă că am o făcut alegere bună.

Daniel Ghilinta, General Manager, The Parts

Raport lunar

Avand in vedere ca activitatea noastra se face mai mult remote decat la sediul firmei tale, iti punem la dispozitie lunar un raport in care poti sa verifici usor activitatea departamentului tau IT. Vei gasi acolo informatii despre problemele raportate de catre angajatii tai, achizitiile facute si de catre cine au fost aprobate, recomandari facute de catre noi cat si un inventar complet software si hardware. Acest raport iti este prezentat lunar de catre account manager.

Experiența cu Connsys a fost una fericită. Am beneficiat de o soluție completă așa cum speram. Toate aspectele au fost bine executate, de la o analiză a nevoilor, dezvoltarea soluției, ajutor în implementare, configurarea și hostarea serverelor pe care fost gazduită. Sunt sigur că vom mai colabora.

Rares Mihailescu, Operations & Quality Manager, Danone

Team thumbnail 

Audit anual

Este foarte important ca toata activitatea noastra, parolele de acces cat si orice schimbare in topologia retelei sa fie foarte bine documentate. Facand asta, esti liber sa schimbi usor furnizorul IT oricand simti ca lucrurile nu merg bine.Connsys iti pune la dispozitie acest document la preluare iar apoi la sfarsitul fiecarui an in aduce la zi. In acest document gasesti toata documentatia necesara, cat si planurile de dezvoltare IT pentru anul viitor si solutiile care pot duce afacerea ta in directia dorita, fie ca este vorba despre achizitii bazate pe fonduri UE,marketing online, social media, solutii de gestiune sau monitorizare, solutii de automatizare, etc.

We hired Connsys from their early days in their business. All these time they have been one of the best suppliers of our companies. I have worked with them in all our enterprises in Romania from then on. They are reliable, knowledgeable, punctual and best of all very friendly in execution of their services. Connsys has been and will be one of our best partners

Ali KucuK, Cosmopolis CFO

Team thumbnail