Solutii IT profesioniste adaptate la nevoile si bugetul firmelor mici si mijlocii.

Connsys poate fi departamentul tau IT.

  • Ecotic


Cum te putem ajuta ?


Servicii incluse

 Scapa de orice problema tehnica care iti blocheaza activitatea. Cu solutii testate reusim sa-ti optimizam si eficientizam procesele din firma. Ne asumam reponsabilitatea pentru toate nevoiele tale IT. Analizam si impreuna cu tine implementam solutii atunci cand sunt necesare, astfel incat afacerea ta sa se dezvolte sanatos si scalabil. Te tinem informat la fiecare pas, activitatea noastra e complet transparenta prin sistemul de gestiune al solicitarilor.

Garantam ca nu exista nici un cost ascuns sau neprevazut. Facturam o singura data pe luna,o suma fixa, astfel incat sa iti poti bugeta costurile legate de departamentul it si sa poti oricand verifica usor daca activitatea noastra iti maximizeza profitul. Am reusit sa reducem cheltuielile pentru 82% din clientii nostri si sa ii ajutam sa se dezvolte rapid si scalabil fara griji legate de sistemul informatic. In pachetul de externalizare it gasesti toate serviciile incluse de care ai nevoie, exact ca si cum ai avea propriul tau departament it.

Administrare parc informatic

Calculatoare, laptopuri, telefoane, imprimante, echipamente de retea, solutii software si servere. Le administram complet pe toate.

Mentenanta proactiva lunara

Vizita lunara de mentenanta pentru optimizare si verificari prin care prevenim incidente.

Sistem de gestiune al solicitarilor

Sistemul de ticketing-stalpul de rezistenta al activitatii noastre,ofera gestiune si transparenta totala.

Inventar software & hardware

Raport lunar unde gasim activitatea IT si cerinte, inventar software si hardware, achizitii si recomandari.

Suport tehnic pentru utilizatori

Rezolvam orice problema it au angajatii tai.Raspundem la orice solicitare in mai putin de 10 minute. Interventii nelimitate.

Monitorizare echipamente 24/7

Monitorizam toate sistemele tale si primim alerte inainte ca simptomele sa apara. 

Account manager

Responsabil de satisfactia utilizatorilor si care este disponibil oricand pentru a te ajuta.

 Audit anual 

Un document in care se regaseste situatia actuala detaliata cat si obiectivele viitoare.

Administrarea completa a intregului parc informatic

Calculatoare,laptopuri,telefoane,imprimante,echipamente de retea, solutii software si servere. Le administram complet pe toate si oferim serviciile necesare astfel incat tu sa nu ai nici o grija. Cu interventii atat de la distanta cat si in locatie, nelimitat. Avand in vedere ca tarifam o suma lunara fixa per echipament, este atat in interesul nostru cat si al tau, ca noi sa ne facem treaba cat mai bine si tu sa nu ai probleme.

Fiecare echipament este inregistrat in baza noastra de date si putem vedea rapid ce contine sau istoricul de reparatii si modificari.In functie de ce departament al firmei tale il utilizeaza, avem o fisa specifica cu programele necesare pentru utilizator, cat si cu setari specifice stabilite impreuna cu tine. 

În colaborarea cu Connsys totul a decurs exact așa cum a fost planificat inițial, strategia și planul de implementare fiind respectate 100%. Au fost respectate atât timpul alocat cât și calitatea serviciilor, în limitele bugetului agreat. Sigura surpriză a fost una plăcută, mai exact descoperirea unui nou partener.

Laurentiu Giurescu, Manager IT, International Leasing

Suport tehnic pentru utilizatori


Rezolvam orice problema it au angajatii tai.Fie ca e vb de un email care nu a fost primit, un document word care nu se poate deschide, sau o intrebare legata de excel, echipa Connsys ofera suport tehnic nelimitat atat de la distanta cat si in locatie pentru toti angajatii tai. Raspundem la orice incident in mai putin de 10 minute. Stim ca activitatea ta nu se termina la ora 18:00 si de asta oferim suport tehnic 24/7 inclusiv in sarbatorile legale pentru probleme critice.

Unul dintre lucrurile cu care ne mandrim este satisfactia utilizatorilor pe care ii ajutam zilnic in activitatea lor. De altfel este chiar unul din lucrurile esentiale pe care le urmarim la Connsys. Facem asta prin chestionare de satisfactie legate de timpul de raspuns, ajutorul oferit, cat si politetea membrilor Connsys. Aceste chestionare se trimit automat pe email la inchiderea fiecarei solicitari / incident.Daca utilizatorul da o nota mica la oricare din aspectele de mai sus, o alerta este trimisa automat catre account manager care va contacta imediat acel utilizator asigurand-se ca echipa Connsys a facut tot ce era posibil pentru a indrepta situatia aparuta. 

 

Mentenanta proactiva lunara

In fiecare luna, fie ca au fost probleme sau nu, echipa Connsys vine la sediul tau si verifica ca setarile sunt corecte pe toate calculatoarele si ca sunt optimizate pentru a functiona cat mai repede.? Stim ca atat tu cat si restul clientilor Connsys au anumite setari preferentiale legate de activitatea pe care o desfasori, astfel avem proceduri de mentenanta diferite pentru fiecare client.Printre lucrurile pe care le verificam sunt setarile legate de securitate,back-up,functionalitate sau update.  

 
 

Apelam de mai bine de 3 ani la suportul tehnic oferit de catre Connsys. Orice solicitare este remediata rapid si eficient. Sistemul informatic a fost instalat de catre ei si ne permite sa ne derulam activitatea fara nici o intrerupere, un lucru esential in activitatea companiei noastre.

George Budurea, General Manager, BRP Energy Consulting

Monitorizare 24/7

Credem intr-o abordare proactiva, nu reactiva in care intervenim abia atunci cand problema este deja o urgenta. Acest lucru intodeauna iti blocheaza activitatea atat tie cat si noua.In acest sens monitorizam 24/7 toate echipamentele tale ( de la statiile de lucru, la servere si echipamentele de retea, nivelul tonner-ului din imprimante sau latimea de banda alolcata de furnizorul tau de internet ). Astfel, ne asiguram ca toate update-urile sunt la zi, ca serverele sunt perfect functionale iar ca atunci cand ceva nu merge bine, aflam imediat si putem remedia inainte sa devina o problema critica.De multe ori echipa Connsys stie ca ai o problema inaintea ta. Facem acest lucru instaland un program de tip sonda care monitorizeaza si testeaza permanent mai multi parametri.Atunci cand lucrurile nu sunt ok, el trimite automat pe mail, alerte in sistemul nostru de gestiune al solicitarilor de unde informatiile sunt preluate de catre echipa Connsys.Atat soft-ul de monitorizare cat si cel de gestiune al solicitarilor ( tickete ) este accesibil de oriunde, atat web cat si pe aplicatii mobile.  

 

Sistem de gestiune a incidentelor

Toata activitatea Connsys poate fi oricand verificata intr-un sistem foarte usor de folosit. Acest software se numeste sistem de ticketing sau  sistem de gestiune al solicitarilor si incidentelor. Practic, orice solicitare, problema, eroare sau cerere de achizitie ( trmise pe email sau telefonic de catre angajatii tai ) se deschide  automat un ticket ( caz ) cu un numar unic. In acest sistem de gestiune gasim: utilizatorul si firma din care face parte,numele calculatorului,data si ora la care a fost deschis ticket-ul,prioritatea problemei,numele inginerului Connsys care se ocupa de ticket, timpul estimat de solutionare, etc. Toate aceste informatii ne pun la dispozitie un istoric usor de urmarit pentru fiecare echipament in parte.

 

Account manager dedicat

Ai o intrebare? Doresti un buget pentru anul urmator? Crezi ca o anumita problema nu a fost rezolvata corect de echipa tehnica? Pentru asta ai un account manager dedicat, care te ajuta sa stabilesti strategia it sau rezolva orice problema care simti ca nu a fost intelesa corect de echipa tehnica. Disponibil 24/7.

 

Echipa noastră primește cele mai bune sfaturi când vine vorba de IT și suntem ajutați rapid de fiecare dată când avem o problemă. Connsys gestionează complet parcul informatic și face parte din activitatea noastră zilnică, ca departament IT. Acest lucru îmi confirmă că am o făcut alegere bună.

Daniel Ghilinta, General Manager, The Parts

Inventar hardware si software

Avand in vedere ca activitatea noastra se face mai mult remote decat la sediul firmei tale, iti punem la dispozitie lunar un raport in care poti sa verifici usor activitatea departamentului tau IT. Vei gasi acolo informatii despre problemele raportate de catre angajatii tai, achizitiile facute si de catre cine au fost aprobate, recomandari facute de catre noi cat si un inventar complet software si hardware. Acest raport iti este prezentat lunar de catre account manager. 

 Raport lunar 

Experiența cu Connsys a fost una fericită. Am beneficiat de o soluție completă așa cum speram. Toate aspectele au fost bine executate, de la o analiză a nevoilor, dezvoltarea soluției, ajutor în implementare, configurarea și hostarea serverelor pe care fost gazduită. Sunt sigur că vom mai colabora.

Rares Mihailescu, Operations & Quality Manager, Danone

 

Audit anual

Este foarte important ca toata activitatea noastra, parolele de acces cat si orice schimbare in topologia retelei  sa fie foarte bine documentate. Facand asta, esti liber sa schimbi usor furnizorul IT oricand simti ca lucrurile nu merg bine.Connsys iti pune la dispozitie acest document la preluare iar apoi la sfarsitul fiecarui an in aduce la zi. In acest document gasesti toata documentatia necesara, cat si planurile de dezvoltare IT pentru anul viitor si solutiile care pot  duce afacerea ta in directia dorita, fie ca este vorba despre achizitii bazate pe fonduri UE,marketing online, social media, solutii de gestiune sau monitorizare, solutii de automatizare, etc.

 

Audit anual si mai trebuie inca o sectiune optimizare initiala 

We hired Connsys from their early days in their business. All these time they have been one of the best suppliers of our companies. I have worked with them in all our enterprises in Romania from then on. They are reliable, knowledgeable, punctual and best of all very friendly in execution of their services. Connsys has been and will be one of our best partners

Ali KucuK, Cosmopolis CFO