Externalizare IT specializată pentru birouri de avocatură

Departamentul tau IT specializat in case de avocatura.

 

  • Logo client
    RMLegal
    Dejescu
    Logo client
    McKenna
    SDC
  • PSBH
    Tutu
    Logo client
    Optim grup
    Vass
    Maravela


Servicii specifice caselor de avocatura

Solutii specifice caselor de avocatura

Acces fișiere de la tribunal. Track changes pe documente, soluții printare, drepturi pe fișiere, arhivare date.

Securitate & confidentialitate

Soluții pentru prevenirea scurgerilor de date. Implementare iso securitate, monitorizare și audit la fiecare 6 luni.

  Suport tehnic specializat

Gestionăm complet activitatea și colaborarea cu Jurnal Gold și Keyvision. Administrare, support tehnic, consultanță.


Sistem de gestiune al solicitarilor

Sistemul de ticketing-stâlpul de rezistentă al activității noastre, oferă gestiune și transparența totală.

Account manager

Responsabil de satisfacția utilizatorilor și care este disponibil oricând pentru a te ajută.


Mentenanta proactiva lunara

Vizită lunară de mentenanța pentru optimizare și verificări prin care prevenim incidente.

Administrare parc informatic

Calculatoare, laptopuri, telefoane, imprimante, echipamente de rețea, soluții software și servere. Le administrăm complet pe toate.


Suport tehnic pentru utilizatori

Rezolvăm orice problemă IT au angajații tăi. Răspundem la orice solicitare în mai puțin de 10 minute. Intervenții nelimitate.

Monitorizare echipamente 24/7

Monitorizăm toate sistemele tale și primim alerte înainte că simptomele să apăra.

Solutii specifice caselor de avocatura

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam, feugiat vitae, ultricies eget, tempor sit amet, ante. Donec eu libero sit amet quam egestas semper. Aenean ultricies mi vitae est. Mauris placerat eleifend leo. Quisque sit amet est et sapien ullamcorper pharetra. Vestibulum erat wisi, condimentum sed, commodo vitae, ornare sit amet, wisi. Aenean fermentum, elit eget tincidunt condimentum, eros ipsum rutrum orci, sagittis tempus lacus enim ac dui. Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Nam dui mi, tincidunt quis, accumsan porttitor, facilisis luctus, metus

Administrarea completa a intregului parc informatic

Calculatoare,laptopuri,telefoane,imprimante,echipamente de retea, solutii software si servere. Le administram complet pe toate si oferim serviciile necesare astfel incat tu sa nu ai nici o grija. Cu interventii atat de la distanta cat si in locatie, nelimitat. Avand in vedere ca tarifam o suma lunara fixa per echipament, este atat in interesul nostru cat si al tau, ca noi sa ne facem treaba cat mai bine si tu sa nu ai probleme.

Fiecare echipament este inregistrat in baza noastra de date si putem vedea rapid ce contine sau istoricul de reparatii si modificari.In functie de ce departament al firmei tale il utilizeaza, avem o fisa specifica cu programele necesare pentru utilizator, cat si cu setari specifice stabilite impreuna cu tine. 

În colaborarea cu Connsys totul a decurs exact așa cum a fost planificat inițial, strategia și planul de implementare fiind respectate 100%. Au fost respectate atât timpul alocat cât și calitatea serviciilor, în limitele bugetului agreat. Sigura surpriză a fost una plăcută, mai exact descoperirea unui nou partener.

Laurentiu Giurescu, Manager IT, International Leasing

Află mai multe

Suport tehnic specializat

Ai o intrebare? Doresti un buget pentru anul urmator? Crezi ca o anumita problema nu a fost rezolvata corect de echipa tehnica? Pentru asta ai un account manager dedicat, care te ajuta sa stabilesti strategia it sau rezolva orice problema care simti ca nu a fost intelesa corect de echipa tehnica. Disponibil 24/7.

We hired Connsys from their early days in their business. All these time they have been one of the best suppliers of our companies. I have worked with them in all our enterprises in Romania from then on. They are reliable, knowledgeable, punctual and best of all very friendly in execution of their services. Connsys has been and will be one of our best partners

Ali KucuK, Cosmopolis CFO

 

Securitate & confidentialitate

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam, feugiat vitae, ultricies eget, tempor sit amet, ante. Donec eu libero sit amet quam egestas semper. Aenean ultricies mi vitae est. Mauris placerat eleifend leo. Quisque sit amet est et sapien ullamcorper pharetra. Vestibulum erat wisi, condimentum sed, commodo vitae, ornare sit amet, wisi. Aenean fermentum, elit eget tincidunt condimentum, eros ipsum rutrum orci, sagittis tempus lacus enim ac dui. Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat. Aliquam erat volutpat. Nam dui mi, tincidunt quis, accumsan porttitor, facilisis luctus, metus

 

Program de lucru extins.

Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam, feugiat vitae, ultricies eget, tempor sit amet, ante. Donec eu libero sit amet quam egestas semper. Aenean ultricies mi vitae est. Mauris placerat eleifend leo. Quisque sit amet est et sapien ullamcorper pharetra. Vestibulum erat wisi, condimentum sed, commodo vitae, ornare sit amet, wisi. Aenean fermentum, elit eget tincidunt condimentum, eros ipsum rutrum orci, sagittis tempus lacus enim ac dui.

 

Suport tehnic pentru utilizatori


Rezolvam orice problema it au angajatii tai.Fie ca e vb de un email care nu a fost primit, un document word care nu se poate deschide, sau o intrebare legata de excel, echipa Connsys ofera suport tehnic nelimitat atat de la distanta cat si in locatie pentru toti angajatii tai. Raspundem la orice incident in mai putin de 10 minute. Stim ca activitatea ta nu se termina la ora 18:00 si de asta oferim suport tehnic 24/7 inclusiv in sarbatorile legale pentru probleme critice.

Unul dintre lucrurile cu care ne mandrim este satisfactia utilizatorilor pe care ii ajutam zilnic in activitatea lor. De altfel este chiar unul din lucrurile esentiale pe care le urmarim la Connsys. Facem asta prin chestionare de satisfactie legate de timpul de raspuns, ajutorul oferit, cat si politetea membrilor Connsys. Aceste chestionare se trimit automat pe email la inchiderea fiecarei solicitari / incident.Daca utilizatorul da o nota mica la oricare din aspectele de mai sus, o alerta este trimisa automat catre account manager care va contacta imediat acel utilizator asigurand-se ca echipa Connsys a facut tot ce era posibil pentru a indrepta situatia aparuta. 

 

Mentenanta proactiva lunara

In fiecare luna, fie ca au fost probleme sau nu, echipa Connsys vine la sediul tau si verifica ca setarile sunt corecte pe toate calculatoarele si ca sunt optimizate pentru a functiona cat mai repede.? Stim ca atat tu cat si restul clientilor Connsys au anumite setari preferentiale legate de activitatea pe care o desfasori, astfel avem proceduri de mentenanta diferite pentru fiecare client.Printre lucrurile pe care le verificam sunt setarile legate de securitate,back-up,functionalitate sau update.  

 
 

Apelam de mai bine de 3 ani la suportul tehnic oferit de catre Connsys. Orice solicitare este remediata rapid si eficient. Sistemul informatic a fost instalat de catre ei si ne permite sa ne derulam activitatea fara nici o intrerupere, un lucru esential in activitatea companiei noastre.

George Budurea, General Manager, BRP Energy Consulting

Monitorizare echipamente 24/7

Credem intr-o abordare proactiva, nu reactiva in care intervenim abia atunci cand problema este deja o urgenta. Acest lucru intodeauna iti blocheaza activitatea atat tie cat si noua.In acest sens monitorizam 24/7 toate echipamentele tale ( de la statiile de lucru, la servere si echipamentele de retea, nivelul tonner-ului din imprimante sau latimea de banda alolcata de furnizorul tau de internet ). Astfel, ne asiguram ca toate update-urile sunt la zi, ca serverele sunt perfect functionale iar ca atunci cand ceva nu merge bine, aflam imediat si putem remedia inainte sa devina o problema critica.De multe ori echipa Connsys stie ca ai o problema inaintea ta. Facem acest lucru instaland un program de tip sonda care monitorizeaza si testeaza permanent mai multi parametri.Atunci cand lucrurile nu sunt ok, el trimite automat pe mail, alerte in sistemul nostru de gestiune al solicitarilor de unde informatiile sunt preluate de catre echipa Connsys.Atat soft-ul de monitorizare cat si cel de gestiune al solicitarilor ( tickete ) este accesibil de oriunde, atat web cat si pe aplicatii mobile.  

 

Sistem de gestiune a incidentelor

Toata activitatea Connsys poate fi oricand verificata intr-un sistem foarte usor de folosit. Acest software se numeste sistem de ticketing sau  sistem de gestiune al solicitarilor si incidentelor. Practic, orice solicitare, problema, eroare sau cerere de achizitie ( trmise pe email sau telefonic de catre angajatii tai ) se deschide  automat un ticket ( caz ) cu un numar unic. In acest sistem de gestiune gasim: utilizatorul si firma din care face parte,numele calculatorului,data si ora la care a fost deschis ticket-ul,prioritatea problemei,numele inginerului Connsys care se ocupa de ticket, timpul estimat de solutionare, etc. Toate aceste informatii ne pun la dispozitie un istoric usor de urmarit pentru fiecare echipament in parte.

 

Account manager dedicat

Ai o intrebare? Doresti un buget pentru anul urmator? Crezi ca o anumita problema nu a fost rezolvata corect de echipa tehnica? Pentru asta ai un account manager dedicat, care te ajuta sa stabilesti strategia it sau rezolva orice problema care simti ca nu a fost intelesa corect de echipa tehnica. Disponibil 24/7.

 

Echipa noastră primește cele mai bune sfaturi când vine vorba de IT și suntem ajutați rapid de fiecare dată când avem o problemă. Connsys gestionează complet parcul informatic și face parte din activitatea noastră zilnică, ca departament IT. Acest lucru îmi confirmă că am o făcut alegere bună.

Daniel Ghilinta, General Manager, The Parts