Externalizare IT specializată pentru birouri de avocatură

Departamentul tau IT specializat in case de avocatura.

 

  • Logo client
    RMLegal
    Dejescu
    Logo client
    McKenna
    SDC
  • PSBH
    Tutu
    Logo client
    Optim grup
    Vass
    Maravela


Servicii specifice caselor de avocatura

Solutii specifice caselor de avocatura Thumbnail icon

Acces fișiere de la tribunal. Track changes pe documente, soluții printare, drepturi pe fișiere, arhivare date.

Securitate & confidentialitate Thumbnail icon

Soluții pentru prevenirea scurgerilor de date. Implementare iso securitate, monitorizare și audit la fiecare 6 luni.

  Suport tehnic specializat Thumbnail icon

Gestionăm complet activitatea și colaborarea cu Jurnal Gold și Keyvision. Administrare, support tehnic, consultanță.


Sistem de gestiune al solicitarilor Thumbnail icon

Sistemul de ticketing-stâlpul de rezistentă al activității noastre, oferă gestiune și transparența totală.

 
Consultanta IT Thumbnail icon

Ai o intrebare? Doresti un buget estimativ pentru anul urmator? Pentru asta oferim un account manager IT dedicat!


Mentenanta proactiva lunara Thumbnail icon

Vizită lunară de mentenanța pentru optimizare și verificări prin care prevenim incidente.

 
Administrare parc informatic Thumbnail icon

Calculatoare, laptopuri, telefoane, imprimante, echipamente de rețea, soluții software și servere. Le administrăm complet pe toate.


Audit anual Thumbnail icon

Este foarte important ca toata activitatea noastra, parolele de acces cat si orice schimbare in topologia retelei sa fie foarte bine documentate.

 
Monitorizare echipamente 24/7 Thumbnail icon

Monitorizăm toate sistemele tale și primim alerte înainte că simptomele să apăra.

Solutii specifice caselor de avocatura

Scapă de orice problemă tehnică care îți blochează activitatea. Cu soluții specifice caselor de avocatura, deja testate, reușim să-ți optimizam și eficientizăm procesele din firmă. Ne asumăm reponsabilitatea pentru toate nevoile tale IT inclusiv gestionarea tuturor furnizorilor software cu care lucrezi. Avem parteneriate incheiate si numere de contact dedicate unde rezolvam urgent orice problema ai avea. Analizăm, apoi împreună cu tine implementăm soluții, atunci când sunt necesare, astfel încât afacerea ta să se dezvolte sănătos și scalabil. Te ținem informat la fiecare pas, activitatea noastra fiind complet transparentă prin sistemul de gestiune al solicitarilor.

Softuri

Team thumbnail

Securitate & confidentialitate

Intelegem exact nevoile tale legate de confidentialitate si securitate. Avem clauze special construite in contract pentru tine si ne asumam direct orice incalcare a clauzei de confidentialitate, atat de noi ca firma, cat si de catre angajatii nostri. Asiguram servicii de securitate proactiva cat si un audit la fiecare 6 luni pentru a descoperi posibile vulnerabilitati in parcul tau informatic.

Team thumbnail 
Află mai multe

Suport tehnic specializat

Prin externalizare IT practic noi rezolvam orice problema it au angajatii tai. Fie ca e vb de un email care nu a fost primit, un document word care nu se poate deschide, sau o intrebare legata de excel, echipa Connsys ofera suport tehnic nelimitat atat de la distanta cat si in locatie pentru toti angajatii tai. Stim exact cu ce probleme specifice caselor de avocatura te lupti, cum ar fi intiale setate corect pentru corecturi pe contracte, sau actualizarea de software pentru legislatie, drepturi de citire pe fisiere, etc. Raspundem la orice incident in mai putin de 10 minute. Stim ca activitatea ta nu se termina la ora 18:00 si de asta oferim suport tehnic 24/7 inclusiv in sarbatorile legale pentru probleme critice. Unul dintre lucrurile cu care ne mandrim este satisfactia utilizatorilor pe care ii ajutam zilnic in activitatea lor. De altfel este chiar unul din lucrurile esentiale pe care le urmarim la Connsys.

Administrare parc informatic

We hired Connsys from their early days in their business. All these time they have been one of the best suppliers of our companies. I have worked with them in all our enterprises in Romania from then on. They are reliable, knowledgeable, punctual and best of all very friendly in execution of their services. Connsys has been and will be one of our best partners

Ali KucuK, Cosmopolis CFO

 

Sistem de gestiune a solicitarilor

Toata activitatea Connsys poate fi oricand verificata intr-un sistem foarte usor de folosit. Sistemul de ticketing sau sistemul de gestiune al solicitarilor si incidentelor. Practic, orice solicitare, problema, eroare sau cerere de achizitie ( trimise pe email sau telefonic de catre angajatii tai) deschide automat un ticket ( az ) cu un numar unic. In acest sistem de gestiune gasim: utilizatorul si firma din care face parte, numele calculatorului, data si ora la care a fost deschis ticket-ul, prioritatea problemei, numele inginerului Connsys care se ocupa de ticket, timpul estimat de solutionare, etc. Toate aceste informatii ne pun la dispozitie un istoric usor de urmarit pentru fiecare echipament in parte.

Sistem gestiune 

Mentenanta proactiva lunara

In fiecare luna, fie ca au fost probleme sau nu, echipa Connsys vine la sediul tau si verifica ca setarile sunt corecte pe toate calculatoarele si ca sunt optimizate pentru a functiona cat mai repede.? Stim ca atat tu cat si restul clientilor Connsys au anumite setari preferentiale legate de activitatea pe care o desfasori, astfel avem proceduri de mentenanta diferite pentru fiecare client.Printre lucrurile pe care le verificam sunt setarile legate de securitate,back-up,functionalitate sau update.

 
 Team thumbnail

Apelam de mai bine de 3 ani la suportul tehnic oferit de catre Connsys. Orice solicitare este remediata rapid si eficient. Sistemul informatic a fost instalat de catre ei si ne permite sa ne derulam activitatea fara nici o intrerupere, un lucru esential in activitatea companiei noastre.

George Budurea, General Manager, BRP Energy Consulting

Audit anual


Este foarte important ca toata activitatea noastra, parolele de acces cat si orice schimbare in topologia retelei sa fie foarte bine documentate. Facand asta, esti liber sa schimbi usor furnizorul IT oricand simti ca lucrurile nu merg bine.Connsys iti pune la dispozitie acest document la preluare iar apoi la sfarsitul fiecarui an in aduce la zi. In acest document gasesti toata documentatia necesara, cat si planurile de dezvoltare IT pentru anul viitor si solutiile care pot duce afacerea ta in directia dorita, fie ca este vorba despre achizitii bazate pe fonduri UE,marketing online, social media, solutii de gestiune sau monitorizare, solutii de autom

Team thumbnail 

Consultanta IT

Ai o intrebare? Doresti un buget estimativ pentru anul urmator? Crezi ca o anumita problema nu a fost rezolvata corect de echipa tehnica? Pentru asta ai un account manager dedicat, care te ajuta sa stabilesti strategia it sau rezolva orice problema care simti ca nu a fost intelesa corect de echipa tehnica. Disponibil 24/7 si renumerat direct proportional cu satisfactia ta.

Team thumbnail 

Echipa noastră primește cele mai bune sfaturi când vine vorba de IT și suntem ajutați rapid de fiecare dată când avem o problemă. Connsys gestionează complet parcul informatic și face parte din activitatea noastră zilnică, ca departament IT. Acest lucru îmi confirmă că am o făcut alegere bună.

Daniel Ghilinta, General Manager, The Parts

Administrarea completa a intregului parc informatic

Calculatoare,laptopuri,telefoane,imprimante,echipamente de retea, solutii software si servere. Le administram complet pe toate si oferim serviciile necesare astfel incat tu sa nu ai nici o grija. Cu interventii atat de la distanta cat si in locatie, nelimitat. Avand in vedere ca tarifam o suma lunara fixa per echipament, este atat in interesul nostru cat si al tau, ca noi sa ne facem treaba cat mai bine si tu sa nu ai probleme.

Fiecare echipament este inregistrat in baza noastra de date si putem vedea rapid ce contine sau istoricul de reparatii si modificari.In functie de ce departament al firmei tale il utilizeaza, avem o fisa specifica cu programele necesare pentru utilizator, cat si cu setari specifice stabilite impreuna cu tine. 

În colaborarea cu Connsys totul a decurs exact așa cum a fost planificat inițial, strategia și planul de implementare fiind respectate 100%. Au fost respectate atât timpul alocat cât și calitatea serviciilor, în limitele bugetului agreat. Sigura surpriză a fost una plăcută, mai exact descoperirea unui nou partener.

Laurentiu Giurescu, Manager IT, International Leasing

Team thumbnail

Monitorizare echipamente 24/7

Credem intr-o abordare proactiva, nu reactiva, in care intervenim abia atunci cand problema este deja o urgenta. Acest lucru intodeauna iti blocheaza activitatea atat tie cat si noua.In acest sens monitorizam 24/7 toate echipamentele tale (de la statiile de lucru, la servere si echipamentele de retea, nivelul tonner-ului din imprimante sau latimea de banda alolcata de furnizorul tau de internet). Astfel, ne asiguram ca toate update-urile sunt la zi, ca serverele sunt perfect functionale iar ca atunci cand ceva nu merge bine, aflam imediat si putem remedia inainte sa devina o problema critica.

 

Team thumbnail